× logo softly Softly.gr logo website Κατασκευή Ιστοσελίδων logo support Εξυπηρέτηση logo marketing Διαδικτυακό Marketing

Πως θα φαίνομαι σε υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing);

  • Δημιουργήθηκε : 02/10/2017
  • Ενημερώθηκε: 02/10/2017

Πριν πούμε για τις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιηθούν ας αναφέρουμε οτι τις ενέργειες αυτές καλό θα ήταν να τις κάνουμε σκεπτόμενοι τους χρήστες, διότι τελικά εκείνοι είναι που θα επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας, εκείνοι είναι που θα βαθμολογήσουν, θα σχολιάσουν, θα μοιραστούν μαζί μας πράγματα και ιδέες. Με βάση αυτά θα πορευτεί η Google  για να αξιολογήσει στην συνέχεια την ιστοσελίδα σου και να την κατατάξει ανάλογα έτσι ώστε να εμφανιστεί ποιο ψηλά.

Ας ξεκινήσουμε αναφέροντας τα βασικότερα τεχνάσματα για να ξεκινήσει η σελίδα σου να ανεβαίνει ολοένα και ψηλότερα στην αναζήτηση της Google. Αυτό ονομάζετε SEO (Search Engine Optimization).

Αρχικά το περιεχόμενο των κειμένων σου μετράει πάρα πολύ αλλά ας αναλογιστούμε πως η Googleεπιβραβεύει τις ιστοσελίδες με ποιοτικό περιεχόμενο. Ο χρήστης κατά την επίσκεψή του στην ιστοσελίδα και διαβάζοντας ένα άρθρο θέλει να λαμβάνει ποιοτικές και ταυτόχρονα συνοπτικές πληροφορίες. Εάν το περιεχόμενο της σελίδας σου αναδημοσιευτεί από άλλο site (Backlinks), φρόντισε αυτό να είναι κάτι φρέσκο. Να αποφεύγεις να αναδημοσιεύεις συνέχεια το ίδιο περιεχόμενο. Αυτό δείχνει στις μηχανές αναζήτησης πως το site σου ενημερώνεται τακτικά και έτσι αυξάνει την δημοτικότητά του.

 

3 λέξεις URLkeywordsmetadata

Κοίτα τις παραπάνω λέξεις και αν είσαι προγραμματιστής υιοθέτησέ τες. Ας αναλύσουμε κάθε μία από αυτές.

 

(i) URL

Όλα τα URL στην ιστοσελίδα σου πρέπει να έχουν σωστή δομή. Για παράδειγμα ένα URL αυτής της μορφής «website.softly.gr/services 29-3-2017/medium/2» δεν είναι σωστό και στην ουσία μόνο κακό μπορεί να κάνει στην ιστοσελίδα σου. Ένα σωστό URL πρέπει να δείχνει την διαδρομή (Path) που ακολούθησες μέχρι να φτάσεις εκεί.  Ένα σωστό URL είναι της μορφής «website.softly.gr/services/medium»

 

(ii) Keywords

Φροντίστε το κείμενό σας να παραμείνει ποιοτικό και παράλληλα τοποθετήστε λέξεις κλειδιά αλλά φροντίστε να μην το παρακάνετε διότι θα επηρεάσει αρνητικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

 

(iii) Metadata

Δύο νούμερα που δεν πρέπει να ξεχάσετε

 • Μέχρι 70 χαρακτήρες για τον τίτλο (Title)

 • Μέχρι 150 χαρακτήρες για την περιγραφή (Description)

Χρησιμοποίησε τα εργαλεία που έχει σχεδιάσει η Google για εσένα, όπως το Google Webmaster Tools, καθώς εκεί θα βρεις ότι χρειάζεσαι για SEO tips, όλα γραμμένα από τους ειδικούς!

Για εσένα που δεν είσαι guru του προγραμματισμού και χρησιμοποιείς το WordPress ρίξε μια ματιά και στα WP plugins! Θα βρεις τα πάντα για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου.

 

Responsive Design

Φτιάξε την ιστοσελίδα σου να προσαρμόζετε σε Smartphones και Tablets. Πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών χρησιμοποιεί φορητές συσκευές και για τον λόγο αυτό η Google έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία και σε κρίνει πολύ αυστηρά.

 

Social media

Επένδυσε στα social media! Εμπιστοσύνη και δημοτικότητα. Βελτιστοποίησε την εμφάνιση και δημοτικότητα του website ή blog σου στα social media, προώθησε τις συζητήσεις γύρω από το brand σου και η online παρουσία σου θα απογειωθεί!